Board index » Roleplay » Berry Big Circus

Page 634 of 634[ 25329 posts ]
Go to page Previous  1 ... 630, 631, 632, 633, 634
 


Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

★ I wanna Yabba Dabba Die ★

Gender: Female

Location: Ontario

Rank: Ace Attorney

Joined: Thu Jul 18, 2013 3:28 am

Posts: 1718

CatMuto wrote:
Oh, thank god, I still have a job next week. I am off sick this week because I have a viral cold infection, and what with working in a hotel and the Oktoberfest approaching, I really did not want to potentially infect any of my coworkers and have us be short-staffed then. But I was getting really anxious, worrying that I might get fired for being written off sick for an entire week. But I know I have a shift next week, so... I can tell myself to rest again.

PS: I agree on the clothes thing, Dawn. That's why I went for a size bigger than what I'd wear in EU sizes because I know that, especially when the original measurement is US, it can be off. I have M shirts in US size that are larger than needed for me. And that's also why I opted for clothes that wouldn't be too difficult to wear if there's a (minor) size difference. But I also agree on the pants thing. I wouldn't buy those online. Difficult enough to find pants fitting my odd proportions in stores.

That's great to hear. That's one less thing to worry about. I hope you feel better by next week. <3

Yeah idk what jeans are anymore, I just wear leggings. :redd:
FacebookArt InstagramPersonal Instagram
Twitter: @miilkyweiPSN: Saebyeog ☆ Switch: SW-6480-0576-7900 ☆
*DM my IG or FB if you wanna buy art or request commissions*
Currently Playing/Watching: Pokemon Ultra Moon / The Amazing World of Gumball
Image
Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

???

Gender: Male

Rank: Ace Attorney

Joined: Mon Sep 26, 2016 11:42 am

Posts: 4676

Forgot to mention this like last week but I've been on this website for 3 years now, crazy to think of.
Image
Image
Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

★ I wanna Yabba Dabba Die ★

Gender: Female

Location: Ontario

Rank: Ace Attorney

Joined: Thu Jul 18, 2013 3:28 am

Posts: 1718

Time flies on this forum, that's for sure. I remember making an account on here. My ex had one and I thought it was neat since I was getting into the games and I always saw him on here so I made an account. I'm not as active (then again, who is?) but yeah, it's nice to come back every once in a while.

Sooooo... when I moved to Canada my pants size was about 16-18, roughly. My shirts were like 2x or so. Almost a year in, size 16 was too big on me, so I just wore leggings. Last weekend a friend of ours was giving away some of her clothes and I took a bunch because they were cool and said if I didn't fit in them, it'll just motivate me to lose more weight so I could fit in them.... I tried everything on and I actually fit in everything and her pants are a size 10 and her shirts are small and medium. I've never been more proud of myself in my life. I've made so much progress. :edgey:
FacebookArt InstagramPersonal Instagram
Twitter: @miilkyweiPSN: Saebyeog ☆ Switch: SW-6480-0576-7900 ☆
*DM my IG or FB if you wanna buy art or request commissions*
Currently Playing/Watching: Pokemon Ultra Moon / The Amazing World of Gumball
Image
Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

Gender: Male

Location: Scotland

Rank: Ace Attorney

Joined: Fri Jul 11, 2008 4:30 pm

Posts: 14286

Milky wrote:
Time flies on this forum, that's for sure. I remember making an account on here. My ex had one and I thought it was neat since I was getting into the games and I always saw him on here so I made an account. I'm not as active (then again, who is?) but yeah, it's nice to come back every once in a while.

Sooooo... when I moved to Canada my pants size was about 16-18, roughly. My shirts were like 2x or so. Almost a year in, size 16 was too big on me, so I just wore leggings. Last weekend a friend of ours was giving away some of her clothes and I took a bunch because they were cool and said if I didn't fit in them, it'll just motivate me to lose more weight so I could fit in them.... I tried everything on and I actually fit in everything and her pants are a size 10 and her shirts are small and medium. I've never been more proud of myself in my life. I've made so much progress. :edgey:


=D Why the small text, that stuff is awesome and should be shouted to the heavens! You've done so well Dawn.
Made by Chesu+Zombee
Image

You thought you could be safe in your courts, with your laws and attorneys to protect you. In this world only I am law, my word is fact, my power is absolute.
Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

★ I wanna Yabba Dabba Die ★

Gender: Female

Location: Ontario

Rank: Ace Attorney

Joined: Thu Jul 18, 2013 3:28 am

Posts: 1718

Pierre wrote:
=D Why the small text, that stuff is awesome and should be shouted to the heavens! You've done so well Dawn.

I felt like people wouldn't care, but I wanted to post about it because I was proud. Hehe. :acro:
Thank you so much. <3
FacebookArt InstagramPersonal Instagram
Twitter: @miilkyweiPSN: Saebyeog ☆ Switch: SW-6480-0576-7900 ☆
*DM my IG or FB if you wanna buy art or request commissions*
Currently Playing/Watching: Pokemon Ultra Moon / The Amazing World of Gumball
Image
Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

Gender: Female

Rank: Ace Attorney

Joined: Wed Aug 08, 2012 2:23 pm

Posts: 9903

How wonderful, my import for Story of Seasons: Friends of Mineral Town is not stuck at customs anymore! It should arrive soon. Deo volente.
Image
Image
Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

Gender: Male

Location: Scotland

Rank: Ace Attorney

Joined: Fri Jul 11, 2008 4:30 pm

Posts: 14286

Got a presentation to give on Friday and while I'm starting to feel comfortable with the material it's got a questions section about 10 minutes long at the end. Ugh I have no idea what questions will be asked so I don't know if I'll be able to prepare for it.
Made by Chesu+Zombee
Image

You thought you could be safe in your courts, with your laws and attorneys to protect you. In this world only I am law, my word is fact, my power is absolute.
Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

★ I wanna Yabba Dabba Die ★

Gender: Female

Location: Ontario

Rank: Ace Attorney

Joined: Thu Jul 18, 2013 3:28 am

Posts: 1718

I finally merged from traditional art to digital art and I've done 3 digital commissions so far and I'm so proud of them! So I'm linking them here for anyone interested lmao :edgey:

Gothorita/Mega Sableye/Mega Banette mash up
Galactic Starmie W.I.P
Succubus
FacebookArt InstagramPersonal Instagram
Twitter: @miilkyweiPSN: Saebyeog ☆ Switch: SW-6480-0576-7900 ☆
*DM my IG or FB if you wanna buy art or request commissions*
Currently Playing/Watching: Pokemon Ultra Moon / The Amazing World of Gumball
Image
Re: Random conversations/chatroomTopic%20Title
User avatar

Gender: Male

Location: Scotland

Rank: Ace Attorney

Joined: Fri Jul 11, 2008 4:30 pm

Posts: 14286

Looking great Dawn! Is it easier working with them digitally?
Made by Chesu+Zombee
Image

You thought you could be safe in your courts, with your laws and attorneys to protect you. In this world only I am law, my word is fact, my power is absolute.
Page 634 of 634 [ 25329 posts ] 
Go to page Previous  1 ... 630, 631, 632, 633, 634
 
Display posts from previous:  Sort by  

 Board index » Roleplay » Berry Big Circus

Who is online
Users browsing this forum: DootDootDoot, Hanzo Shimada and 15 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum
Jump to:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB

phpBB SEO